Friday, May 31, 2013

Zaman Perubahan

Assalammualaikum :)

Macam chipsmore kan aku ni. Hehe :D sat dia mai sat dia hilangg. Bukan takmau tulis tapi ketandusan idea nak tulis apa. Another 2 weeks aku dah nak sambung belajaq :) perubahan zaman berlaku di situ. Alhamdulillah dah ada peluang nak belajaq ni In Shaa Allah takan aku siasiakan even aku tak laaa sehebat mana sangat punn. Nak jugak dapat Dekan macam KakRara... kalau boleh. Doakan aku yaa :) Tadapa yang berlaku sepanjang aku habis sekolah ni cuma sunyi sikit jaa sebab my KF's dah hilangg entah ke mana,yang ada pun macam chipsmore jugakk. Bilaa ada ada laaa. tak selalu. Seriously rinduu semuaa yang selalu ada dengan aku dulu. Maybe nanti kita boleh buat reunion kot  -.- For the first time kayyy aku nak jauhh dengan family. Dapat poli Shah Alam memang jarang2 laaa nak balik. Hopefully kat sana nanti aku pandai bawak diri, Amin ! Takpaa laaa demi belajaq aku kena terima,nanti slow2 dah biasaa laa. 2 tahun lebih jugak laa aku nak habiskan diploma Insurans ni.. Wish me Luck ! GoodLuck untuk kawan2 yang dapat sambung belajaq kat mana2 jaa. Jaga diri kat tempat orang. Jangan lupa akuuu :'( *sedihhtapitaknangehhhh
Di kesempatan ini, aku nak minta maaf kat semua yang kenal aku walaupun aku tau bukan semua orang pun baca blog aku ni.Suka sangat perasan Hot aku ni. Hahahaha :D okay,kita kembali serious okay? Untuk KF's  yang sangat disayangi. maybe kita semua tak serapat dulu dahh tapi hampa banyak tolong aku. Terima Kasih  sangat2 tauu.. nanti ada masa kita kumpul ramai2. Ammar,Amir,Nazira AbuShah,Fahmi,Naziera,Afrina,Cabie,Hanum,Nazli and adik kami yang paling bongsu, Shafiqah hope hubungan kita semua tak berhenti kat sini laa nohh. Aku minta maaf tauu.. Aku tauu aku banyak sangat buat pulunn masa kawan dengan hampa tapi hampa Sayang aku kan ? Hehe :) Nanti kalau ada apapa text aku jaa tauu. Aku buta IT sikit.Wechat apa semua tadak sebab tuu aku tulis kat blog jaa. Agak ketinggalan zaman  sikitt,takbanyak mana punn. Aku dah takmau musuh dengan sapa2 lagi if nak jugak bermusuh dengan aku terpulang laa. Aku malas nak kata apa dahh. Afrina nanti boleh jadi Ustazah laa untuk anak2 akuu. Nanti hampa kahwin free kaa berbayaq kaa bgtau jugakjugak kat aku okay ? Janji ? Sumpah ? okay, Sayang hampa semua, Iloveyouu <3

Mama,Daddy and family :)
Thanks sebab support adik untuk sambung belajaq ni. In Shaa Allah peluang yang dapat sekali seumur hidup ni adik takan abaikan macam tuu jaa. Doakan adik baikbaik yaa kat sana :) Along,nanti dapat yang second tuu jangan lupa dekat adik mu ini. Peahh ku sayang, Sabar tau ! Allah takan uji hang kalau hang tak mampu nak hadapi semua tuu. Sabar jaa,macam hang kata.. hang dah ke depan,orang dengki sebab tuu orang buat macam tuu. Rara yang afro , Congrat's for your Dekan ! Bangga kayy dapat kakak macam hang. PayienHalim :) Thanks for support me.. Me smurf youu.




                                                                             love , Sr :)

0 comments:

Post a Comment