Friday, March 29, 2013

Assalammualaikum .

bertahunn sudah tidak mencoret kat sini. okayy tipuu kan? Alhamdulillah result Spm dah keluar dan aku bersyukur sangat dengan usaha yang aku dah buat.Like seriously nak sangat jadi Cikgu. Even jadi cikgu sekolah rendah pun jadi laa. Tadi dah mohon IPG.hope dapat laaa.Mama bagi greenlight jaa. Taktau apa respon Daddy bilaa bgtau nak ambil Cikguu. Upsi pun ada juga ambil tapi bahagian Pendikan Awal Kanak2 :) ada kaa ciri2 nak jaga budakbudak ? *tangandidadamatakeatas
Btw: Congrat's untuk kawan2 yang dapat lagi bagus dari akuu. Proud to be your Friends. Yang tak berjaya mungkin bukan rezeki kita lagi. In Shaa Allah nanti ke hadapan ada rezeki kita. Tak semua org hidup senang.Apapa pun Cuba yang terbaikk :)

Pada tanggal 25 March 2013 aku dikejutkann dengan kepergian seorang rakan satu sekolah , Rabiatul Nasuha yang lebih dikenali sebagai Cu'a. Walaupun aku takrapat degan dia tapi dia seorang yang baik :) aku hanya mampu sedekahkan AL-FATIHAH , semoga rohnya dicucuri rahmat dan ditempatkan di kalangan orang orang yang beriman , amin !

Nanti kita hupdate lagi yaa uolls :) XOXO

SR ~

0 comments:

Post a Comment