Monday, July 23, 2012

salam ramadhan !

Assalammualaikum :)
even hari ni hari kedua puasa tapi still boleh ucap kan,kan,kan ?
SELAMAT MENYAMBUT RAMADHAN AL-MUBARAK <3
Syukur aku masih lagi bernyawa untuk menunaikan kewajipan aku sebagai seorang umat Islam. Alhamdulillah syukur ke hadrat ALLAH !
InsyaAllah tahun ni nak perbanyakkan amalan yang baik.
lepas puasa raya. then .......... TRIAL SPM :( Ya Allah berilah hamba-Mu ini kekuatan untuk hadapi segala-galanya.aku akan cuba yang terbaik untuk masa depan aku. Permudahkanlah segala urusan aku di dunia dan di akhirat. Dari Engkau aku datang dan kepada-Mu juga aku kembali.
kepada semua yang mengenali saya, maafkan kalau ada buat apapa yang menyakitkan.
Jalani ibadah puasa ini dengan penuh kesabaran dalam diri.
kepada dia , Thanks sebab sudi luangkan masa setelah bertahun tidak berjumpa ! Hope our friendship never ends. Lots of love from me , Siti Sakinah Rosidi

Selamat Malam. 

0 comments:

Post a Comment