Wednesday, July 18, 2012

Mengkuang DEM


okayy semuaa GANGSTER ! 


pikah n afrinaa. belakang tuu couple :)


Nazli :)





SEPET ^^


Afrina Azrin , bff <3

sampai punnn kat mengkuang - pikah cakap !


Nasib DOREMI . hahaha :D


gadis melayu ~


pemandangan dari atas 


ieraaloveammar

tengah datingg *



Afrina, aku sukaa gambar nie !
serious comel :)







iera nak manjamanja dengan pikahh.
pikah malumalu :p


kayy, Cik SEPET bajet tuuu :p






mak DATIN u'oolls 


tengokkk tuu
speck menarikk :)


tengah message dengan CRUSH lewteww


pasangan BAHAGIA
Sukaa gambar yang first tuuu !

kawan baik buat selam-lamanya :)
Kawan elokelok tau !
Me love both of you as my friends


okayyy semuaa gambar tangkap sendiri.
HAHAHA :D
saya memang suka buat macam niee <3
habit !




yeayyyy ~
dah nak balik !







cantik kan ? sorry semuanya gambar !
Hope boleh pergi lagi dengan yang lainlain lagi.
ni tak cukup satu geng.
Harapan saya sebagai teman sejatia anda-anda dia atas supaya kita terus kekal berkawan walau apapa pun terjadi antara kita.
berkesempatan ini,saya ingin memohon ampun dan maaf jika ada salah saya terhadap kawankawan saya :)
maafkan lah eh ? 0-0 kayy ?
Love youu all so muchh <3
Good Luck for all SPM candidates 2012 !
Assalammualaikum












0 comments:

Post a Comment