Monday, March 26, 2012

I didn't mean to hurt you

SORRY sebab buat hang sakit hati sekali lagi dgn aku.
entry ni khas untuk hang.
aku taktauu laa hang baca ka tak blog aku ni.aku mengaku aku takboleh nak sayang org lepas org yg aku betol2 percaya dah buat aku hilang kepercayaan kat semua lelaki . sorry to say.
maybe bukan semua lelaki macam 'EX' aku tuu. aku tau hang baik dgn aku. aku selesa berkawan dgn hang.
aku tak terima hang sebab aku takut hilang kawan baik macam hang.seriously aku agak terasa bila dgaq cerita hang.afrina cakap aku JELY ! Yes, aku mengaku ada laa sikit jely bila tau pasal tuu. salah aku jugak sbb dulu aku takpikiaq betol2.akuu mudah percaya dengan org yang aku baru kenal.tak sangka nak jadi macam ni. aku kena belajar terima hakikat yg aku bukan untuk hang. kita sesuai kawan jaa. akuu doakan yg terbaik untuk hang kay ? kita samsama nak SPM right ? so akuu harap hang lulus dgn cemerlang. ada apapa yg aku boleh tolong , aku mampu aku tolong.jgn risau hubungan kita tak berhenti sampai sini jaa. now akuu nak hangg focus SPM jaa kay ? jgn pikir sangat pasal ni.nanti buat hang serabut kepala jaa.semua org ALLAH bagi dugaan dan setiap dugaan tuu ada hikmah dia weyhh. takmau sedih2 tauu.InsyaALLAH aku akan ingat hang sampai bila2. even kita jauh nanti, aku ingat hang. mintak maaf tau kalau aku ada buat salah dgn hang.aku takmau berdendam. dah berapa kali dah kita macam ni. um.ni semua salah aku. aku tauu.
aku nak hang tauu satu jaa, aku SAYANG hanng lagi tauu. jaga diri baik2 tauu. jgn buaih2 :)
setiap yg baik tuu datang dari ALLAH S.W.T dan yg buruk ituu datang dari diri aku sendiri.
*sorry kalau ada sapasapa yg terasa dgn bahasa aku or whatever
be yourself <3 iwillalwaysloveyouami

0 comments:

Post a Comment