Thursday, March 29, 2012

disini bermula

baruu aku tauu macam mana org nak spm. fuhhhh -.-
penat,penat dan mmg penat sangat.tapi kita takboleh manjakan diri kita.tahun ni jaa pun kita nak struggle betol2 untuk future kita.busy2 pun sempat lagi tauu nak update blog ni.bukan apa nak hilangkan stress yang ada jaa.InsyaALLAH aku akan cuba result yg terbaik.Result UK1 pun not bad laaa, atas dari 50 :) cuma nak kena maintain jaa. Pertengahan tahun ni taktauu laa macam mana. 7/5/12 ni start dahh. Alhamdulillah Allah permudahkan harihari aku.SPM lagi 221 hari jaa lagi. TAKUTTT ~
Mama n Dad adik akan cuba yg terbaik n bahagiakan Mama n Dad kayy ?
Sokongan dari family,kawan2 n guru2 amatlahh diperlukan.
Adik nak bagi Mama n Dad bangga ada anak macam adik.even adik tak berapa pandai tapi adik nak usaha betol2.nanti boleh tolongg Mama n Dad :) iloveyou
okay, lagi seminggu lebih aku,cabie n mira nak masuk pertandingan ekonomi n perdagangan !
Doakan kami bertigaaaa tauuu. nanti belanjaa chokichoki. HAHAHA :D *melawak jaa.
Saya nak kawan2 saya semua batch 95 ni lulus dengan cemerlang.samsama lahh kita usaha untuk capai kejayaan. ni untuk diri kita sendiri jugak.bukan sapasapa kan ? hendak seribu daya, tak hendak seribu dalih.
renungrenungkan :)

                 

                                         *lovelove:kienahh 

2 comments:

Md Duan said...

chaiyok wehh.!! :D

wandee daughter said...

Hewhew :) Makasehh.
nanti ajaq aku pulakkk

Post a Comment