Wednesday, June 6, 2012

jam menunjukkan 12:32 pagi
aku masih lagi dengan folio seni yang masih tak siap.aku tak tahu kenapa aku terlalu malas untuk membuat folio ini.mood nak bercuti pun hilang disebabkan oleh FOLIO SENI :( Cikgu Jalilahhh, sorry kalau tak dapat siapkan folio dengan secepat mungkin.tapi aku akan cuba yang termampu untuk siapkan.aku masih dalam mimpi.aku masih tidak sedar SPM dah dekat.kenapa begini ? aku patutnya dah fikirkan masa depan aku. Ya Allah kenapalah dengan aku ini ? masih lalai dibuai mimpi. aku tahu SPM bakal menentukan kehidupan aku pada masa akan datang. Aku ingin meihat ibubapa aku gembira dengan kejayaan yang diperolehi anaknya.aku sangat menyanyangi keluarga aku.aku tidak mahu kehilangan mereka :( biarlah orang nak menghina aku dengan  apa pun tapi aku tidak mahu orang menghina keluarga aku.mereka merupakan tulang belakang dalam kehidupanku ! apa pun terjadi aku akan tetap sayang keluarga aku. Mama dan Daddy adik tau mama dan daddy mahukan yang terbaik kan ? adik tau mama selalu doakan adik dengan kakak2 kan? adik sayang MAMA dan DADDY <3 tiada apapa yang mampu memutuskan kasih sayang kita sekeluarga melaainkan KEMATIAN.Keluargaku, kenapa orang mesti dengki dengan kita ? kita buat baik pun salah buat jahat lagi laa salah.hina sangat kaa kita pada pandangan mereka semua ? kenapa mereka semua tidak berterus terang sahaja dengan kita ? inikah yang dinamakan DUGAAN ALLAH mama ? kadangkadang orang yang baik dengan kita pun boleh buat cerita bukanbukan pasal kita.adik tau kita semua kuat kan ? biarlah orang hina kita tapi jangan ALLAH murkai kita kan daddy ? aku dan keluargaku ingin memohon maaf sekiranya ada yang tidak berpuas hati dengan kebahgiaan kami.takpayah laahhh menyimpan dendam.jangan jadi seperti kacang melupakan kulit.aku tidak tujukan kepada sesiapa. Ini luahan hati aku.aku tidak mahu meninggalkan dunia ini dengan dendaman orang terhadap aku.Allah itu Maha Adil :) Maaf sekiranya coretan aku untuk kali ini menyakitkan hati sesiapa. Tolong jangan HINA keluarga aku. mereka merupakan keluarga yang aku paling sayangi.kalau tidak suka keluarga aku, jangan dekat dengan keluarga aku.keluarga aku pun tak pernah minta sesiapa untuk berpura pura baik dengan kami.
Selamat Malam, Assalammualaikum 

0 comments:

Post a Comment