Thursday, April 5, 2012

aku nak mintak maaf sangatsangat kat hang.aku tau nasi dah menjadi bubur.takpatut aku menyesal dengan apa yg dah aku buat.aku dah taktau nak explain macam mana hati n perasaan aku ni.bukan mudah kita nak lupakan seseorang yg kita pernah sayang kan?macam tuu laa aku. Okay,ni memang silap aku.semua org salahkan aku.hari hari yg agak -.- aku taktauu kenapa.ada hikmahnyaa jugak hari ni.aku akan tetap sabar dan sabar.Tuhan jaa yang tau apa yang aku rasa skrg ni.aku buntu.taktau nak pilih yang mana.
Sorry kawankawan sebab mood aku tak berapa okay tadi.aku terasa dengan hampa n bila aku nampak muka seseorang tuu lagi aku terasa sebab aku SEORANG KAWAN YG JAHAT untuk dia.aku mintak maaf dekat semua kawankawan aku, yg paling rapat dengan aku.
afrina,cabie,pikah,nazira,iera,hanum,nali n fahmi.
SORRY sangatsangat sebab takboleh jd kawan yang baik untuk hampa. kalau hampa rasa nak kutuk aku, kutuk laa.aku tak kesah sebab aku mmg JAHAT. aku sayang hampa semua kay ? halalkan apapa jaa yg aku pernah amik dari hampa semua.kita taktau kan apa nak jadi kat kita.
Jodoh,pertemuan,ajal, maut semua di tangan ALLAH :)
kita mampu berdoa jaa. kalau hampa rasa aku tak layak berkawan dengan hampa bgtau nahh.
ami !
Thanks sebab sudi kawan n banyak bersabar dengan aku. aku doakan yang terbaik untuk hang.jgn pikiaq dah pasai kita.aku takmau hal ni ganggu fikiran hang.biaqlahh aku sorg jaa yg ingat pasal kita.
seriously aku rasa menyesal sangat dengan apa yg aku dah buat.
aku tak expect langsung benda ni nak jadi.takpernah terlintas dalam fikiran n hati aku nak sakitkan hati hang.
akuu MINTA MAAF yaaa.
ILOVEYOU :'(

kawankawan semua , sorry,sorry and sorry
aku dah banyak sakitkan hati hampa.jgn risau kalau aku tadak dgn hampa.aku tetap doakan yg terbaik untuk hampa semua.
AKU SAYANG hampa sangatsangat <3
kalau dah baca entry ni jangan tanya aku kenapa okay.
baca n terima semua ni.




Assalammualaikum !

0 comments:

Post a Comment